poniedziałek, 29 lutego 2016

WIOSENNA MODA 2016 - KURTKA ZAMSZOWA




Witajcie Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was propozycję wiosenną która niezbyt utożsamia się z klimatem który aktualnie mamy za oknem, mowa tu o śniegu, który spadł dziś rano! :) Chcę Was zainspirować poszczególnymi elementami garderoby, które znajdziecie już w sklepowych witrynach. W roli głównej kolor sezonu – baby blue w połączeniu z zamszową kurtką. Okrycie to jest bardzo praktyczne, dzięki któremu można wykorzystać do sportowych, eleganckich i klasycznych stylizacji. Na pewno pojawi się jeszcze wiele wpisów z tego rodzaju okryciem, ponieważ kurtki te są dostępne z różnych materiałów np. zamsz, imitacja skóry itp. Jeśli chodzi o kolor, to myślę ze czerń, pudrowy róż czy szarość jest najlepszym zakupem, gdyż możemy połączyć je z wieloma innymi kolorami. Niestety intensywne odcienie, zobowiązują nas do dyscypliny i dobrego doboru ubrań.


Jestem ciekawa, czy chcielibyście oglądać na blogu wpisy z wiosennymi trendami :-) piszcie śmiało w komentarzach, chętnie poznam Waszą opinię :-)









kurtka / jacket - H&M | koszula / shirt - Mango | spodnie / pants - Zara | botki / boots - Aldo | okulary / glasses - H&M (aktualnie dostępne) | torebka / bag - Mohito | 

5 komentarzy:

  1. Łał jakie piękne fotografie, oczywiście że bardzo bym chciała oglądać więcej takich wiosennych stylizacji, teraz już tylko wypatrywać wiosny ;-) Wyglądasz przepięknie, stylizacja bardzo gustowna :) Pozdrawiam stała czytelniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za to ze jesteś ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta kurteczka. Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do stylizacji jest wprost taka jaką zazwyczaj preferujesz i naprawdę ci pasuje. Lecz ja zmieniłabym buciki na mocną czarną szpilę, gdyż wydaje mi się, że te średnio współgrają. (wiem,że pogoda jest jaka jest :/ )
    To tylko moje odczucia. Jest świetnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz, wszystko idealnie dopasowane, podobają mi się czarne botki do białych jeansów i to że nogawki wpuściłaś do butów.

    OdpowiedzUsuń