niedziela, 10 maja 2015

WHITE DRESS & JEANS JACKET


Witajcie wszyscy !
W ostatnim WPISIE przedstawiłam Wam codzienny strój, dlatego dziś delikatna odmiana czyli sukienka. Z reguły nie uważam, aby tego typu stylizacja była jakaś"elegancka" ale rozglądając się po ulicach, zauważam, że ludzie cenią sobie wygodę w spodniach i płaskich butach. Nie ukrywam, że czasami też zdarza mi się tak biegać, ale czasami lubię wyglądać jakoś inaczej.  :-)
Jak wiecie, w tym sezonie JEANS króluje w modzie, dlatego stworzyłam tę stylizację aby połączyć w/w kurtkę z piękną białą sukienką, która również obok trendów nie przechodzi obojętnie. Pamiętajcie jednak, że tego typu sukienka, która posiada poziome paski pogrubia i nie nadaje się do każdego typu sylwetki, także bądźcie czujne w przymierzalni :-)))
A tymczasem odsyłam Was do zdjęć... ;-)









               sukienka- H&M 
              kurtka - H&M
               buty- CCC, 
              torebka-  Mango 



1 komentarz:

  1. Stylizacja wpadła rewelacyjnie w mój gust.. gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń