sobota, 6 maja 2017

CZARNA RAMONESKA Z CZAPKĄ NEW ERA | LUŹNY STRÓJ DNIA


Nie byłabym sobą, jeśli nie przemyciłabym kilka sportowych stylizacji, tak często wybieranych przeze mnie jak i pewnie przez Was. Zbliża się czas, gdy znów zacznie być bardziej elegancko na blogu, poprzez wprowadzenie kilku wiosenno-letnich stylizacji nadających się na różne okoliczności typu chrzciny, komunia, wesela. Już teraz, mogę Wam zdradzić, że na blogu pojawi się perełka.. oczywiście chodzi tutaj o pewien rodzaj ubioru, ale o tym niedługo. Sama dzisiejsza stylizacja nie nawiązuje raczej do żadnego wielkiego wyjścia, a do luźnego dziennego wypadu na miasto itd. Długo zastanawiałam, się nad czapką z daszkiem ponieważ, sama w sobie czapka mi się zawsze podobała, na innych osobach również, ale pojawiało się wiele wątpliwości gdy sama ją przymierzałam. Najwyraźniej do wszystkiego trzeba dorosnąć i się przekonać ! :-) W swoim zestawie połączyłam eleganckie spodnie z ramoneską i butami sportowymi. Nasuwa się pytanie czy to dobry dobór rzeczy ...? Owszem, takie połączenia są widoczne nie tylko u kobiet ale zaczynają opanowywać świat mody męskiej !

Jestem ciekawa czy i Wy macie mieszane uczucia mając na sobie tego typu nakrycie głowy ..?


Zachęcam do obserwowania mnie na:
*Facebooku : kliknij tutaj 
*Instagramie: kliknij tutaj






czapka/ cap - newera | ramoneska / ramones - h&m | bluzka / blouse - mohito | spodnie / trousers - zara | buty / shoes - reebok | torebka / bag - parfois(aktualna kolekcja) |


1 komentarz:

  1. Ty wyglądasz w takim zestawie bardzo ładnie, kobietom takie połączenia pasują. Tylko kobietom. Uważaj z siadaniem na zimnym betonie.

    OdpowiedzUsuń