sobota, 18 lipca 2015

MIDI FLOWER PRINT


W dzisiejszy piękny sobotni poranek chcę Wam przekazać dużo ciepłej energii. Sukienka w kwiaty to szybki sposób na letni i efektywny zestaw. Co prawda, zestaw składa się z ciemnego koloru, lecz postanowiłam przełamać to piękną czerwoną torebką i dość intensywnym kolorem ust (z firmy MAC odcień Ruby Woo ). Sukienka wśród ubrań z wyprzedaży, wyróżniła się na pewno zwiewnym materiałem i kolorem. Jest to wygodny OTTD na letnie upały, które zaczynają nam coraz częściej doskwierać, lecz należy się cieszyć z takich warunków pogodowych i w pełni korzystać z niej póki są wakacje :) :-)











Fot. J. Chwiałkowski







sukienka/ dress - Zara | sandały/ sandals - Venezia | torebka/ bag - Avon | naszyjnik/  necklace - Swarovski |

10 komentarzy:

  1. Buty najbardziej mi do gustu przypadły, ale niestety nie dla moich nóg takie mocne obcasy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, odpowiednio dobrany rodzaj obuwia do sylwetki jest ważny :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :)) Widać, że blog rozwija się w dobrym kierunku ! Masz przecudne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dobrana całość :) uwielbiam sukienki w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja również często rozglądam się za sukienkami w kwiaty :-)

      Usuń
  4. Świetną stylizacja, po zobaczeniu w dniu wczorajszym wpisu juz dzisiaj kupilam taka sukienkę, również pochwala dla fotografa, bo ujęcia są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :-) zapraszam częściej na mój blog po inspiracje :-))

      Usuń
  5. Piękna oryginalna stylizacja odpowiednio dobrany plener.Świetnie wyglądasz gratuluje

    OdpowiedzUsuń