piątek, 15 maja 2015

FACEBOOK & LUBIE TO!

Witajcie kochani,
dziś taka mała odskocznia od prezentowania stylizacji przeze mnie. Aktualnie posiadam funpage na facebook który w tej chwili posiada aż 39 kliknięć "lubię to", bardzo mnie to cieszy ponieważ w tak krótkim czasie spodziewałam się mniejszej ilości, bo jak dobrze wiemy.. w sieci jest tyle stron, że ciężko jest przez nie przebrnąć. Aby zachęcić osoby które nie znają mojego funpage lub nie miały okazji polubić mojej strony, mam cudowną wiadomość.
W momencie przekroczenia 200 (dwustu) LUBIE TO, organizuje dla Was konkurs w którym można będzie wygrać COŚ WYJĄTKOWEGO. Oczywiście o rozpoczęciu konkursu poinformuje Was na funapge Candylany, gdzie wytłumaczę Wam reguły konkursu.  Mam nadzieję, że szybko strona zdobędzie tyle polubień i będę mogła rozpocząć konkurs, gdzie wygra jedna z wylosowanych osób. <3
Udostępniajcie funpage i lajkujcie --> dążymy do 200 polubień :-))

FANPAGE Candylany:
 https://www.facebook.com/pages/CandylAny/955182364521653?ref=hl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz