wtorek, 10 listopada 2015

OOTD Z CIEPŁYM SWETREM


Jakie cechy powinny mieć podstawowe elementy garderoby ? Kluczem okazują się klasyczne modne ubrania w neutralnych kolorach, które stanowią tło dla każdej rzeczy. Jeśli tak nie będzie, powstanie chaos i nie będziemy umieć połączyć swoich rzeczy w fajne stylizacje.
Szarość często nazywana jest nową czernią. Dlaczego ?  Bo jest to kolor który może tworzyć podstawy do stworzenia fajnej stylizacji a zarazem eleganckiej. Szarość bardzo dobrze gasi mocne kolory a z bielą nadaje świeżości .
Warto też zwrócić uwagę na to, że żaden inny kolor jak szary, podkreśla fajny print na przykład na grubym wełnianym swetrze. Oczywiście ja poszłam w klasykę,przestawiając Wam  ciepły sweter "ala" golf wraz ze spodniami ze sztucznego tworzywa ( w dotyku przypominając skórę).  Wiele jesiennych stylizacji może być stworzone jako baza dzięki takim spodniom, które adekwatnie pasują do eleganckiej jak i do luźnej "góry".








sweter / sweater - mango | spodnie / pants - mango | szalik / scarf - mohito | płaszcz / coat - h&m             buty / shoes - tutaj | zegarek / watch - bijou-brigitte |

7 komentarzy:

  1. Przepiękny szalik :) Stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Zapraszam częściej ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny szalik :) dobrze napisane na temat neutralnych kolorów :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że neutralne barwy nie dla każdego muszą być podstawą, w końcu dla góry osób kolory wcale nie spowodują chaosu. Chociaż ja również jestem fanką klasyków jak czerń, biel czy właśnie szarość, bo według mnie dodaje stylizacji klasy. Zestaw bardzo mi się podoba, klasyczny, prosty - takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tu na myśli, to aby dobrze kupować ubrania, gdyż z powodu chaosu kolorystycznego można się pogubić i nie mieć pomysłu na swoją stylizacje ;) po części zgadzam się z Tobą ;) dziękuje za opinie 😉 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń