niedziela, 24 stycznia 2016

SPORTOWY WYGODNY LOOK | BABY BLUE & BURGUNDY


 Witajcie kochani - dziś mam dla Was luźny zestaw skomponowany idealnie na niedzielne, mroźne spacery. Ten ootd nie jest jakiś wyszukany, ale neutralne ubrania wcale nie muszą być nudne. Tym razem postawiłam na odcień modnego burgundu i baby blue.  Ten drugi  jest tak fantastyczny w połączeniach kolorystycznych, że  idealnie łączy się z bordowym jak i z innymi odcieniami.
Ostatnie dni dość często dają nam odczuć ujemne temperatury, które nie wpływają dobrze na naszą skórę. Dlatego też, pamiętajmy o częstym nawilżaniu dłoni i twarzy, które są najbardziej narażone na warunki atmosferyczne. Nie należy tego zaniedbywać choćby dlatego, że już niedługo zawita do nas wiosna - (optymistka :-)). Tak szczerze mówiąc to już nie mogę doczekać się tego okresu. Znając życie minie ta zima szybciej niż się spodziewamy... :-)






bluzka / blouse - STRADIVARIUS | kurtka / coat - TOMMY HILFIGER podobna tutaj i tutaj | spodnie / pants - BERSHKA | buty / shoes - NIKE | torebka / bag - MOHITO | komin / scarf - STRADIVARIUS | 

12 komentarzy:

  1. Torebka mnie urzekła *.*
    Dokładnie, lada chwila i zawita wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna! :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem nową czytelniczką, ale zdaje mi się że zostanę tutaj na dłużej ;-) bardzo mi się spodobała stylizacja i zdjęcia, pięknie wyglądasz w rozpuszczonych włosach :)trzecie zdjęcie od góry jest prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze ;) zapraszam do polubienia mojego fanpage i IG pozdrawiam;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Piękna z Ciebie dziewczyna :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna torebka z Mohito, zakochałam się <3 Wyglądasz cudnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest rewelacyjna <3 dawno ją kupiłaś ? chętnie tez bym taką przygarnęła *.*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest z zeszłorocznej kolekcji ;) marne szanse zeby ją gdzies jeszcze znaleźć

      Usuń
  7. ślicznie, mimo, że sportowo :) od dziś oficjalnie śledzę bloga :3
    jeśli interesuje Cię psychologia (bo o urodę, modę i dietę nie muszę nawet pytać ;)) to zapraszam na mojego bloga o takiej tematyce : http://yourdumpstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przez przypadek znalazłam Twojego bloga. Bardzo mi się podoba, świetne połączenia kolorystyczne i super zdjęcia :) Szkoda, że tak mało wpisów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestes piękną kobietką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń