niedziela, 31 stycznia 2016

CZERWIEŃ Z SZAROŚCIĄ & CLASSIC FASHION

 

Witajcie, dzisiejsze wydanie stylizacyjne jest sposobem na uzyskanie świetnego klasyka! Mimo, że nie za bardzo przepadam za czerwienią na  ubraniach, ale akurat co do dodatków nie mam żadnych zastrzeżeń. Choć istnieją różne palety czerwieni akurat taki żywy odcień mi najbardziej odpowiada. Między innymi skusiłam się na tę piękną torebkę ;-) jedyny minus tego akcesoria to dość masywny łańcuszek.

Cieszę się dlatego gdyż, ostatnio ktoś poruszył w komentarzu, że wpisy pojawiają się zbyt rzadko. Mam tego świadomość, stylizacje powstają nie za często ale dajcie mi trochę czasu... muszę się trochę rozkręcić ;-) Tak to bywa, gdy ma się jeszcze kilka innych obowiązków i wyzwań, o których będę Was informować później ... niech na tę chwilę zostanie to owianą tajemnicą .. :-)
Tymczasem zapraszam Was do obejrzenia zdjęć ! :-)









spodnie / pants - MANGO | bluzka / blouse - ORSAY | płaszcz - coat - H&M | botki / boots - ALDO | torebka / bag - MANGO | naszyjnik / necklace - SOTHO

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten look :) Fajnie, że dodajesz rzeczy które są dostępne dla każdego :) P

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz :) Sama poszukuję idealnej, czerwonej torebki, ta mi się na prawdę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) torebka wykonana jest dość porządnie jak na swoją cenę

      Usuń
  3. Torebka jest cudowna i ma piękny kolor lecz rzeczywiście mogłoby być coś innego zamiast tego łańcuszka. Tworzysz naprawdę świetne kolorowe nie banalne stylizację.

    *Bykocur*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony łańcuszek tworzy efekt niebanalnej torebki ale jest dość ciężki ja na taką małą torebkę

      Usuń
  4. Bardzo ładne botki :) Ta torebka ciekawie przełamuje całość :)

    OdpowiedzUsuń