czwartek, 18 czerwca 2015

ENERGY BLUE & COBALT


Hej kochani! Piękna pogoda pozwoliła w końcu na wykonanie zdjęć letniego zestawu składającego się z moich ostatnich nowości. Mam tu na myśli przepiękną, zwiewną sukienkę w kolorze "cobalt". Zwiewny materiał, umożliwia nam założenie jej nawet w upalne dni, mimo rękawów 3/4. Nie bezinteresownie wybrałam ten kolor mając jeszcze do wyboru kolor czarny. Uważam, że w lato należy bawić się kolorami, oczywiście w miarę rozsądku... :-)Ten śliczny kolor został przełamany dodatkami złotymi i wizytową jasną torebką. Zapewne do tego ubioru również pasują wysokie szpilki, lecz z powodu niewielkiej kontuzji stopy, musiałam zrezygnować z tej opcji. Możecie mi uwierzyć na słowo, że mało która osoba nie spojrzała się na wygląd tej stylizacji w czasie sesji zdjęciowej. ;-) A w Was, jakie uczucia wywołał ten look? ;-)
Tymczasem odsyłam Was do zdjęć.






Fot. Anna Grażyna Grabia




Sukienka- Mango / Torebka- H&M/ Okulary - Mango
Naszyjnik- I Am/ Buty- Deichmann 

9 komentarzy:

  1. Ta sukienka mnie zachwyciła... nigdy na stronie sklepu bym nie powiedziała, że może tak dobrze się prezentować. Brawa dla Ciebie i fotografa... robi przecudne zdjęcia ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za słowa uznania :-) Fotograf daje z siebie wszystko, aby zdjęcia były na jak najwyższym poziomie :-)

      Usuń
  2. Ale śliczna jesteś *.* co to za szminka :-)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szminkę z Douglas - Nyx soft matte lip cream w odcieniu 07 ;-))

      Usuń
  3. Śliczna sukienka! Ciekawie dobrane miejsce! Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :)! Bardzo podoba mi sie stylizacja :) Na moim blogu pojawil sie nowy post: http://kingefashion.com/little-dress/ zapraszam serdecznie :)! bede zagladac tutaj czesciej. Buziaki, Kingefashion:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój blok :) Sukienka naprawdę robi wrażenie, całość świetnie wygląda.
    Pozdrowionka trzymaj tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. super sukienka! duży plus za kolorek!

    OdpowiedzUsuń