czwartek, 3 września 2015

WEDDING STYLE


Kochani, dzisiaj chciałam Wam pokazać moją ostatnią zdobycz, która spisała się rewelacyjnie na upały jak i na WESELE ! Odkryte ramiona oraz zwiewny, jedwabny materiał sukienki sprawił, że dobrze się czułam w tej stylizacji. Zazwyczaj ubiory na imprezy okolicznościowe, wybierane przeze mnie były dość obcisłe, co dawało niekomfortowe odczucia, dlatego tym razem postawiłam na inne priorytety i zdecydowałam kupić sukienkę z firmy | mimkafashion | . 
Nie od dziś wiadomo, że każda z kobiet lubi wyróżniać się z tłumu, tym bardziej na weselu, dlatego kupienie sukienki prosto od projektanta jest najlepszym rozwiązaniem :-)



           
  Makijaż wykonany przez salon ESTETIX




Fot. J. Chwiałkowski

sukienka / dress - mimkafasion  | torebka/ bag - h&m | szpilki / heels  - podobne tutaj |


8 komentarzy:

  1. Sukienka fajna, moglabyś zdradzić ile kosztuje takie cudeńko?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie kreacja naprawdę robi wrażenie. Makijaz doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  3. mega zazdroszczę włosów! fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń