sobota, 6 czerwca 2015

SUMMER CASUAL


Witajcie kochani!
Dziś przygotowałam dla Was stylizacje zwykłą, a jednak niezwykłą, czyli kolejna propozycja zestawu, w którym połączyłam klasyczne części garderoby z elementami letniego powiewu. Tym razem znalazłam przepiękne eleganckie spodnie w sklepie ZARA - zresztą nic odkrywczego, tam wiele rzeczy jest niepowtarzalnych :-). Z mojego doświadczenia wiem, że jest ciężko znaleźć dobrze skrojone spodnie "w kant", aby nie zniekształcały sylwetki i były funkcjonalne. Te spodnie są nieziemskie- czyli brak zagnieceń i idealnie pasują do figury. :-)Nie bez powodu wybrałam ten kolor spośród  innych ponieważ odcienie granatu są teraz w modowych trendach.
Tymczasem zapraszam do oglądania :-)
Do następnego! :-)







Spodnie- Zara
Bluzka- Bershka
Sweter- Bershka
Torebka- Mohito
Buty- CCC





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz